0.1_Home_StichtingHetGroenePlatform_Logo_Subline

Nog meer over ons

We bieden werkgelegenheid op lokaal niveau, wij werken met uitsluitend mensen met een bouwkundige achtergrond, 56+ ers die een behoorlijke achterstand hebben gelopen op de arbeidsmarkt, zij genieten momenteel een uitkering vanuit het UWV of bijstand. Stichting het GroenePlatform biedt deze mensen een opleiding en een nieuwe kans op een baan. Wij willen deze deskundigen intensief inzetten bij het adviseren van bewoners hoe te verduurzamen. Ze zijn betrokken bij de uitvoering en verantwoordelijk voor de oplevering van de woning.

Door het inzetten van lokale bouw- en installatiebedrijven stimuleren wij ook de lokale economie. Kortom, wij zijn ons er terdege van bewust dat het maatschappelijk verantwoord ondernemen een must is. Daarom staan People, Planet en Profit hoog in het vaandel.

Nog meer over ons

Van isolatie tot warmtepomp

Lees hier meer over de warmtepomp in een artikel van de Volkskrant.

Warmtepomp

Van isolatie tot warmtepomp

Of het nu gaat om o.a. het isoleren van het dak, vloer of spouw, het plaatsen van zonnepanelen, dubbele beglazing, het aanbrengen van kierdichting bij draaiende delen of advies op het gebied van warmtepompen, op elk gewenst niveau kunnen wij u een advies op maat geven en de uiteindelijke uitvoering organiseren en uitvoeren, combinaties leveren extra voordeel op! Onze adviseurs hebben alle informatie in huis. Wij adviseren over subsidiemogelijkheden en gunstige financieringsmogelijkheden. Lees hier meer over de warmtepomp in een artikel van de Volkskrant.

Warmtepomp

Warmtescan

Stichting het Groene Platform biedt u de mogelijkheid om een warmtescan van je woning te laten maken. Met gebruikmaking van een infraroodcamera maken wij opnames van de gevels waarop duidelijk te zien is waar zich eventuele energielekken bevinden.

Contact

Ben u klaar om de stap naar een duurzaam huishouden te zetten? Stichting het Groene Platform neemt al uw zorgen weg. Wij nemen stap voor stap mee in de weg naar een duurzaam huishouden. Bel +31 (0)651 83 42 44 of klik op de mail knop.

0.5_Home_Stap4_Oplevering_Garantiecertificaat

Contact